Grundig RCD 1420 MP3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Grundig RCD 1420 MP3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

janneman41 23-11-2010
Geschreven voor: Grundig RCD 1420 MP3

Een uitstekend spelend radiootje,niets mis mee. Goed geluid mooie vormgeving en solide.Een minpuntje is het schakelaartje waarmee je van CD naar FM schakelt,deze is een beetje pietepeuterig uitgevallen. Ondanks dat, een aanrader voor dat geld.

JanVH1 26-06-2008
Geschreven voor: Grundig RCD 1420 MP3

Ik heb dit apparaat enige weken gelden voor mijn zoontje aan geschaft en ik was aangenaam verrast door de geluidskwaliteit van het apparaat. Zelfs bij hoog volume blijft de vervorming tot een minimum beperkt. ook een mooi helder hoog en midden ( relatief gezien natuurlijk, we hebben het hier wel over een portable) De radio ontvangs is uitstekend te noemen. Het enige minpuntje is het niet echt handig afspelen van MP3 cd's met meerdere folders. Dit gaat wel, maar het vereist wat knoppen werk.

Robbier 26-05-2008
Geschreven voor: Grundig RCD 1420 MP3

Hebben dit apparaat sinds juli 2007 en geluid is prima. We hebben deze uitgekozen voor onze dochter omdat we ook MP3 cdtjes wilden afspelen, maar dat mislukt meestal. Ik ga er binnenkort mee terug naar de winkel en zal een beroep doen op de garantie. Teleurstellend. Had van bekend merk als Grundig wel beter verwacht.

Judith1975 23-04-2008
Geschreven voor: Grundig RCD 1420 MP3

Wij zochten voor op de camping een leuke compacte radio cd speler. Dit model zag er op het eerste gezicht al heel mooi uit. En hij doet het hartstikke goed. Mooi geluid en we hebben er nog geen problemen mee gehad

henderik 16-08-2007
Geschreven voor: Grundig RCD 1420 MP3

prachtig apparaat. mooie vormgeving echter het lezen van mp3 liet sterk te wensen over. 7 van de 10 pogingen mislukten.
Hierdoor maar 1 dag in bezit gehad

hans1949 19-05-2007
Geschreven voor: Grundig RCD 1420 MP3

Wat een heerlijk apparaatje en denk nu niet dat ik geen goed geluid of mooie installaties gewend ben.
Dit is een uitstekende aanvulling voor bij de PC of voor op vakantie, hij leest de MP3's snel in en de geluidsweergave is mooi voor zo'n radio, ik heb wel slechtere gehoord.
Ook de radio ontvangst is uitstekend, kortom een hele leuke en nuttige aankoop voor mij.

Marten1970 18-12-2006
Geschreven voor: Grundig RCD 1420 MP3

Heerlijk apparaatje met opmerkelijk goede radio ontvangst, voor zijn prijs een
goed geluid, fraai afgewerkt, mooi design (oogt niet goedkoop maar als een
grundig), gemaakt van stevige materialen, speelt mijn mp3-cd's probleemloos af.
Ideaal voor een werk- of slaapkamer en voor mensen die er geen behoefte aan
hebben om de buren tot last te zijn. Totdusverre heeft Grundig mij nog nooit
teleurgesteld.

Rene Vliex 19-05-2006

De radio gaat niet goed om met MP3-CD's waar folders op staan. Een CD die ik
geprobeerd heb met zo'n 150 nummers in de hoofd-directory wordt goed afgespeeld.

Het geluid mocht wat voller maar met 2 * 1.5 watt en een prijs van een USB mp3
speler valt niet veel meer te verwachten.